Calodar in Prestige 2013

‘Onze eigen creaties en gekende merken geven uw badkamer een eigen leven. Uw leven.’ Zo wordt Calodar omschreven in Prestige 2013, een lijvig magazine over schoonheid en kwaliteit. Het is niet toevallig dat we in dit kijkboek staan te pronken want beide aspecten vormen de rode draad doorheen alles wat we doen. We brengen mooie producten van optimale kwaliteit op de markt.

Unieke badwensen, unieke badkamers

Bij Calodar hanteren we een persoonlijke aanpak. ‘Unieke badwensen, unieke badkamers. Baden zoals jij het wil.’ Deze zin omschrijft perfect hoe we met onze klanten omgaan. U staat centraal en we doen er alles aan om van uw badkamer of toilet een plek uit de duizend te maken. Verder staan we voor optimaal comfort in combinatie met fraai design. Sanitair is onze specialiteit en daarvoor hebben we een uitgebreid gamma aan producten in de aanbieding.

 

Prestige 2013: één en al klasse

Prestige is – net zoals de bedrijven die erin staan – een en al elegantie en stijl. Het magazine nodigt uit om in te grasduinen. Elk bedrijf heeft een link met schoonheid en dat merk je aan de artikels en de advertenties. Vooral aan de foto’s is veel aandacht besteed: ze spreken volop tot de verbeelding. Het is dan ook de logica zelve dat Calodar in dit magazine aan bod komt. Bij Calodar kunnen we ons dan ook volledig vinden in de uitspraak die Philip Caerts (de uitgever van Prestige) aanhaalt in zijn colofon: ‘We live only to discover beauty. All else is a form of waiting.’

07 03 2013
In Prestige draait het enkel en alleen over schoonheid.
Ga naar de catalogus